دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

وب سایت رسمی ِAmirox افتتاح شد ,,,



نظرات شما عزیزان:

sajad
ساعت2:30---3 بهمن 1390
سلام دوست گل مطلب تازت باحاله راستی تبادل لینک میکنی ...خواستی بگو ..به وب ما سربزن تا به هر اطلاعاتی نیاز داری برسی.....اگه نرسیدی به من بگو برات سه سوت پیدا میکنم.....راستی یه راه پول در آوردنم برای شما دوستای وبلاگ نویس زحمت کش داریم پس حتما بیا و تبادل لینک کن و با استفاده از شرایط ما پول دار شو من خودم ماهی 800000 تومن از همون راه در میارم پس ضرر نداره بیا منتظرم اینم شمارم واسه سوالی چیزی 09364290892
salam aghaye mohtaram kheili sepas gozaram hatman sar mizanam va tabadol anjam mishe sepas az in ke tel dadid ama teleton khamoshe motasefane ,...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:وب سایت رسمی ِAmirox افتتاح شد , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM